fredag 6. mars 2015

Oppdrag 17


Min favorittblogg?

 
Hei kjære blogglesere! Idag var alle datarommene på skolen vår opptatt så vi fikk beskjed om å gå hjem å skrive dagens oppdrag. Dagens oppdrag gikk ut på at vi enten skulle skrive om en nyhetsartikkel vi hadde merket oss den siste uken, eller alternativt presentere en blogg vi liker godt. Jeg syns det er både morsomt å interessant å følge med på de såkalte "feilfrie" livene til rosabloggerne.
 
Opp igjennom årene har jeg fulgt med på forskellige rosablogger, men jeg har etterhvert fått meg en favoritt. Nemlig Emilie Nereng også kalt Voe sin blogg. Dere kan sjekke ut bloggen hennes HER.
 
Grunnen til at jeg liker hennes blogg så veldig godt, og grunnen til at den skiller seg ut fra andre rosablogger er fordi denne bloggen inneholder alt mulig og hun er flink å ikke bare blogge om det overfladiske.
 
Voe blogger om maten hun lager (hun lager mye fargerik, sunn og god mat), hun blogger nydelig outfitbilder der jeg kan hente inspirasjon til jeg skal kle meg. Hun viser hvordan hun sminker seg til spesielle anledninger og mye mye mer. Jeg blir utrolig fenget av bloggen hennes og kan sitte å bla nedover bare for å kikke på de fine, inspirasjonsrike bildene hennes. Her er noen bilder som hun har delt på bloggen sin:
 
 



 
 



Jeg syns at rosablogger til tider kan bli veldig fjollete og feilfritt og overfladisk. Allikevel syns jeg det er interessant å lese og se på bildene de forskjellige legger ut.
 
 
 
Leser du rosablogger?
Hva er din favorittblogg?
 
 
Kilder:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar